SELLING to GROUPS
Prezentáció a tárgyalóasztalnál
Interaktív prezentáció – a döntéshozók meggyőzése
3-5 fős körben – a tárgyalóasztalnál folytatott megbeszélés esetén - nem csupán a szavakon múlik a siker! Ebben a tárgyalási szituációban eltérő eszközökre, módszerekre van szükség, mint amikor egyéni megbeszélés keretében tárgyalunk – ezért szükséges a speciális tréning. Tárgyalásokon csak az tudja elérni a célját, aki jól mutatja be termékét vagy szolgáltatását!
A tárgyalóasztalnál helyet foglaló területi vezető meggyőzése éppoly fontos, mint a mellette ülő szakmai vezetőé. A tárgyalásvezetőnek ebben a helyzetben különös kihívásnak kell eleget tennie: az egyes tárgyalópartnerek igényeire rugalmasan, más-más eszközök használatával (laptop, nyomtatott handout, prospektus, tablet) kell reagálni. Fontos, hogy minden partnert bevonjunk a tárgyalás menetébe és egyidejűleg tartsuk szem előtt a tárgyalás célját is.
Ez egy olyan kötéltánc, melyhez egyaránt szükséges a megfelelő tudás és a gyakorlat. A HPS tréning mindkettőt biztosítja: a határozott és empatikus tárgyalásvezetést és a partnerek „boldogító igen“-jének megszerzését.
A tréning hasznos
Azoknak a munkatársaknak és vezetőknek, akik céljaikat és javaslataikat a tárgyalóasztalnál, döntéshozók kis csoportja számára közvetítik.
A tréning tartalma
a „6 lépés stratégiája” a kezdéstől a sikeres zárásig
a partnerek érdeklődésének felismerése az AGENDA technikával, kezelése és saját hasznunkra fordítása
a tárgyalásvezetés három sarokpontja: relating, opening, checking
a testbeszéd jeleinek észlelése és célirányos kezelése
kifogások „pozitív irányba fordítása”, a lehetőségek kihasználása
a tárgyalási cél követése és az egyezség rögzítése
a személyes „jelenlét“ fokozása és retorika eszközök tudatos használata
Haszonratörés: a célcsoportnak megfelelő érvek és meggyőző információk kiválasztása a Flexo-strukt segítségével, moduláris szerkezetű prezentáció felépítése, professzionális, rugalmas előadása
prezentációs eszközök és vizualizálási segédletek, átfogó írásos tréninganyag
A tréning módszertana
A saját, jelenlegi tárgyalási prezentációs szint fokozatos optimalizálása
Minden tárgyalási fázis gyakorlása, a kritikus tárgyalási fázisok kiemelése és intenzív gyakorlása
Szerepcsere: minden résztvevő több tárgyalási szerepben is gyakorol (a vevő perspektívájának felfedezése)
Középpontban a tárgyalóasztal: fény derül az apró és jelentéktelennek tűnő, mégis fontos részletekre is
A résztvevők tárgyalási gyakorlatairól személyenként 10 felvétel készül, melyet egyéni visszajelzés során értékelünk
Konstruktív és célirányos visszajelzés
Entertraining®: örömteljes tanulás – A szemmel látható fejlődés új lendületet hoz!
Intenzív tréning aktivizáló modulokkal
Strukturált, intenzív tréning