Selling to Groups

SELLING to GROUPS

Prezentáció a tárgyalóasztalnál

hps-logo

Interaktív prezentáció – a döntéshozók meggyőzése

3-5 fős körben – a tárgyalóasztalnál folytatott megbeszélés esetén - nem csupán a szavakon múlik a siker! Ebben a tárgyalási szituációban eltérő eszközökre, módszerekre van szükség, mint amikor egyéni megbeszélés keretében tárgyalunk – ezért szükséges a speciális tréning. Tárgyalásokon csak az tudja elérni a célját, aki jól mutatja be termékét vagy szolgáltatását!

A tárgyalóasztalnál helyet foglaló területi vezető meggyőzése éppoly fontos, mint a mellette ülő szakmai vezetőé. A tárgyalásvezetőnek ebben a helyzetben különös kihívásnak kell eleget tennie: az egyes tárgyalópartnerek igényeire rugalmasan, más-más eszközök használatával (laptop, nyomtatott handout, prospektus, tablet) kell reagálni. Fontos, hogy minden partnert bevonjunk a tárgyalás menetébe és egyidejűleg tartsuk szem előtt a tárgyalás célját is.

Ez egy olyan kötéltánc, melyhez egyaránt szükséges a megfelelő tudás és a gyakorlat. A HPS tréning mindkettőt biztosítja: a határozott és empatikus tárgyalásvezetést és a partnerek „boldogító igen“-jének megszerzését.

A tréning hasznos

Azoknak a munkatársaknak és vezetőknek, akik céljaikat és javaslataikat a tárgyalóasztalnál, döntéshozók kis csoportja számára közvetítik.

fazon1 A tréning tartalma

 
 

a „6 lépés stratégiája” a kezdéstől a sikeres zárásig



a partnerek érdeklődésének felismerése az AGENDA technikával, kezelése és saját hasznunkra fordítása


a tárgyalásvezetés három sarokpontja: relating, opening, checking


a testbeszéd jeleinek észlelése és célirányos kezelése


kifogások „pozitív irányba fordítása”, a lehetőségek kihasználása


a tárgyalási cél követése és az egyezség rögzítése


a személyes „jelenlét“ fokozása és retorika eszközök tudatos használata


Haszonratörés: a célcsoportnak megfelelő érvek és meggyőző információk kiválasztása a Flexo-strukt segítségével, moduláris szerkezetű prezentáció felépítése, professzionális, rugalmas előadása


prezentációs eszközök és vizualizálási segédletek, átfogó írásos tréninganyag

fazon2A tréning módszertana

 
 

A saját, jelenlegi tárgyalási prezentációs szint fokozatos optimalizálása


Minden tárgyalási fázis gyakorlása, a kritikus tárgyalási fázisok kiemelése és intenzív gyakorlása


Szerepcsere: minden résztvevő több tárgyalási szerepben is gyakorol (a vevő perspektívájának felfedezése)


Középpontban a tárgyalóasztal: fény derül az apró és jelentéktelennek tűnő, mégis fontos részletekre is


A résztvevők tárgyalási gyakorlatairól személyenként 10 felvétel készül, melyet egyéni visszajelzés során értékelünk


Konstruktív és célirányos visszajelzés


Entertraining®: örömteljes tanulás – A szemmel látható fejlődés új lendületet hoz!


Intenzív tréning aktivizáló modulokkal


Strukturált, intenzív tréning

Vegye fel velünk a kapcsolatot!