Worktime – munkaszervezés és időgazdálkodás

Worktime

- munkaszervezés és időgazdálkodás

Időgazdálkodási / munkaszervezési workshop: hatékonyabb munkavégzés – kevesebb stressz

Felmérések szerint a munkahelyi stresszért nagyrészt a túl­terheltség, valamint a munka és a magánélet közötti konfliktus­­helyzetek a felelősek. Az irodai dolgozók munkájában jelentős szerepet tölt be az e-mail: amerikai adatok szerint egy átlagos irodai dolgozó naponta 121 e-mailt kap, és munkaidejének 28%-át e-mailek olvasásával, írásával, feldolgozásával tölti. Az információ­dömping mellett egyre több zavaró tényezővel, a produktív munkát megszakító idő- és energiavámpírral kell megküzdenünk, meg­nehezítve a határidős feladatokra való összpontosítást. Egy nap azonban továbbra is csak 24 órából áll, beosztásra és életkorra való tekintet nélkül. Mi lehet a megoldás?

 

Hatékonyabb időgazdálkozással, munkaszervezéssel, meglevő eszközeink jobb működ­tetésé­vel személyesen is sokat tehetünk azért, hogy visszavegyük az irányítást. Ezt a célt szolgálja rugalmas tematikájú workshopunk, amely a csoport igényeinek felmérését követően azonnal alkalmazható, általános alapelvek és testreszabott javaslatok bemutatásával, közös megvitatásával segíti a mindennapi munkavégzést, az erőforrások hatékonyabb kihasználását, a stressz csökkentését.

Az 1,5-2 napos, kiscsoportos (5-10 fő) workshop keretében a következő kérdéskörökre, problémákra keressük a megoldási lehetőségeket a résztvevőkkel:

 

  • hatékony email-kezelés: olvasás, írás, rendszerezés, automatizálás – az Outlook produktív használata
  • zavaró tényezők kizárása, összpontosítás a feladatokra, single tasking/multitasking
  • feladatok, teendők meghatározása
  • prioritások meghatározása, kezelése, halogatás
  • időgazdálkodási módszerek, technikák, rendszerek, segédeszközök
  • naptárkezelés, meetingek, értekezletek, telefonok, delegálás

clock

Vegye fel velünk a kapcsolatot!